lonely . HAVE A NICE DAY (y) ,
Saturday 28 January 2012, 0 speaks


Single . jyeahhh i'm a single ladies . haha lagu Beyonce . Okay saye single since 29/10/11 lama takk ? tak la lama mana punnn . mybe korang ladi lama ritee . Tapi yang aku kesalkan . Kiteowg kapel since 01/05/09 . Then sampai 29/10/11 we break . Fuhhhhhh . kau bayangkann acono rasenye tuuuu . Event yang seminggu kapel rase macam nak mati rite ? Macam mane pula dengan yang hampir 3 tahun ? hehe , aku bebel sekejap :3

Since we breakup . Setiap detik aku gentle teringat dia ... Fehhhhhhh . Tapi aku tengok dia releks jee , why ? mybe ini yang ditunggu-tuggu kann awakk ? Saya tahu saya tak sempurna , saya tak cantik , saya care gile vavi dengan awak , saya kuat cemburu and else , rite ? Weyhh untung ape ade awek macam aku ? tu tande aku sayang kau tahukk ! *puji diri sendiri pulaaa hee

Apeponn kite tetap doakan awak okay , For your information capital R , aku sekarang Hazirah yang baruu , bukan Hazirah yang lame , macam yang kau kenal dulu , aku dah berubah lahhh ! aku belajar dari kesilapan nok .Apepon semoga hari-hari awak ceria sentiasa , Aminnnnnn (Y)

Aku percaya , yang one day aku akan jumpan lelaki yang memang ditakdirkan untuk aku . Cehhhh . haha jadi kepada lelaki yang ditakdirkan untuk aku . pliz hadir dalam mimpi aku .. haha lol, sape nak datang dalam mimpi aku eak ? Fuhh kau sungguh malang . Haha , dah tu jekkk boiiii




Older Post | Newer Posts