fever ;(
Monday 30 January 2012, 0 speaks


Assalammualaikum readersss . Hmm harinie saje nak update blog pasal Domam , apakah itu domam ? domam ialah demam , demam pun tak taw ? search dekat google okay . haha . okay harinie aku demam lha . gilee lahh . Aku nie minum susu ibu dulu lame taw . Apsal antibodi tak kuat ? har har har .

aku punn taktaw apsal aku ley demam . tetibe jek cakap kauu . tak pelahh . sakit kan nak kurangka dose kite and tambahkan pahala rite ? aku suke sakit hapee . hahaha . dulu taim sekolah aku paling suke sakit , sebab tak ley datang sekolah , Haha , owsemm gilee .

korang tahu tak masa aku sekolah rendah kan . aku pernah patah tangan . haa taw takk ? Fehh cuti diaa rase macam heavenn abiss . Kau bayangkan org patah tangan sebulan jee cuti , aku dua bulan . tau kenape ? mybe sebab aku nie prempuan , mak aku kasi sekolah bile betul2 dah baik . and aku datang sekolah pas dua bulan , macam takde ape2 , sihat walafiat je .. haha . Tu je kot cite hari ini . aku nak mandi , huahua . k baii 

Older Post | Newer Posts