Dream ;)
Saturday 28 January 2012, 0 speaks


Kalau korang friend dengan aku dekat FB gentle korang tahu aku nak cite pasal mimpi ape , k sebenarnye , aku mimpi pasal 'KIAMAT' tahuu ka ? Kalau tak tahu masyaallahh . Okay sebenarnye aku mimpi macam mane pada hari kiamat tu . Gentle seram habiss aku tidur sampai nangis-nangis .Dalam mimpi tu kann , aku nangis sebab aku meyesal tak bertaubat . And aku rase masa tu sempat ke aku bertaubat ? and diterima ke ? Dann aku nangis lagi , yang aku ingat dalam mimpi tuu aku cakap dekat mak aku , ibuu , kite akan jumpa lagi tak lepas nihh ? Then mak aku jawab , Insyaallah kite jumpa lagi . And aku terus menangis .

Esuk paginye aku cerita dengan mak aku pasal mimpi aku tu . Then mak aku cakap . untung adik , Allah s.w.t nak bagi peringatan dekat adik . So amiklahh iktibar . Selang beberape hari . Aku mimpi lagi , mungkun betull lah cakap mak aku , mungkin dah terlalu banyak dose yang aku buat . Jadi aku kene berubah . Korang doakan yeee ? Aku sayang korang . 

Older Post | Newer Posts