Delete
Tuesday, 29 November 2011, 0 speaks

Assalammualaikumm..


nahh nampak tak tande atas nie?
tak nampak ampa buta.
k kau nak aku lupekan kau kan ?
k foineee... mulai saat ini aku dah delete kau
dalam kotak memori aku?
ade paham?
jadi kannn.. kau tak payah.. nak gatal-gatal bijik
muncul balik dalam hidup aku...
sorry harsh words.. 
ade paham ke mat? aku oke lahh tanpe kau...
sekarang aku tunggu masuk IPTA je..
kat sane ramai lagi laki hesem...
andddddd sekurang-kurangnye..
kite dah tau macam mane hala tuju dy kan?\
sekurang-kurangnye ade mase depan kan?
haha...
so pesanan buat junior-junior kat sekolah tuu
kalau kapel taim sekolah nie..
tak payah lahh nak berjanji segale macam...
xkan tinggal lah ape lahh kann
korang kene ingat manusia mudah lupe rite?
so dalam sekelip mate je sayang tu mudah berubah
harinie mungkin dy sayang kite..
esuk jumpe perempuan lain..
segala janji terabur macam tuu je
jadi sape yang akan kecewa and sedih?
kite kan? so tak payah berjanji...
aku cakap sebab aku dah rase...
korang nak rase cubalahh...
k lahh korang...
adat kann org berkapel nie putus?
tapi ini sebagai ingatan.. takut korang terluka
kemudian hari
wahhh ayat aku...
hehikk
k lahh 
Assalammualaikum


Older Post | Newer Posts