kau nampakkan ?
Wednesday, 3 August 2011, 0 speaks



siall lah kann .. pale hotakk kau lah kann .. sakett sial hatyy aku .. aku taw taim ny taim koraang nak balik bp kann ? buduhh siall .. mase tuu kite nga gadoh kan raziq ? apahal kau buadd aku macam nie ?? sial dowh ..kau taw tak .. aku pegi mane2 xde sampai dok kat sebelah jantan lainn .. aku jeles? yeahh aku jeles .. sebab? aku tak penah buad lha vavi !! sebab aku ingat kau ..aku takkan buadd .. sampy aty kann kau ? siall ouhh bodoh la sial selama niee aku pikirkan perasaan kauu.. cam shit kau tahuu!! ya Allah ... xtaw lahh nak cakap ape gan kau niee.. cilake lahh kann .. patot lahh kat skula sikit pye susah kite nak jmpee.. sebub pompuan nie ke bhai ? x sudah-2 lah kau niee mule-2 dengan capital N tuu sekarang niee dengan minah niee pulakk .. kau nak cakap kau rapat dengan dea ? k fine aku terima tapi yang aku tak ley terima kenapa kau dok sebelah pompuan nie ? hah? aku dengan ayet pun rapat jugak .. tapi xde la kiteowg dok sebelah-sebelah macam kau gan pompuan nie !! aku pikir kau tawtak !! kau apahal?? penah tak kau pikir perasaan aku bodoh ? aku mintak maap lah weyh ayat aku semua macam sial .. tapi sebab kau gak .. aku taktaw lahh ape lagy yang kau dah buadd kat sane taim aku takde ..selama aku pegi KL kau ade nampak pic aku gan jantan lain ? xkannn !! siall lahh seb bek farahin ade upload pic nie.. kalau tak memang hidop-2 aku kene tipu dengan kau lah kan .. k ah bye

Older Post | Newer Posts