kasut saye hilang :(
Monday, 15 August 2011, 0 speaks


lahaiiiiiiiii... kasutt niee lahh yang ilang.. giler sedeyy ouhh... abang aku belikan niee,, kalau aku jumpe pencuri nie, memang aku debik-debik muke dy yang cantik/kachak tuu.. haihhhss geramm aku.. tak sampai setahun umo kasut niee hidup bersama aku.. kau telah pergi buad selama-lamanye... hummmm kasuttt aku rennnduu kau sayanggss.. hehokk.. patot lahh sebelum kasut nie hilang aku asik tergerak haty je nak pakai... rupe-rupenye tande kau nak pegi ayhh sayangg... maaff kan aku sebub tak bersama kau sewak tuu akhir hayat muu... *APE KAU MEREPEK HAZIRAH???*

bermule cite gini ler.. mase tuu harii ape tahh.. aku balik sekolah,, sumpah aku tak pasan kasut niee dah takde..then petang tuu aku nak kuar dengan akak aku pegi SO , then aku nak pakai kasut niyy lhaa kann..  aku cari.. ari punyee carii tak jumpe-jumpe.. then tanye ayahh.. 'ayah..ayah nampak kasut adik tak?' then ayah jawab 'mane lahh ayah tahu..kasut yang mane satu?' then aku cakap 'alaaaa kasutt yang angah belikan tilaa..kasut kaler itam ade line biruu' ayah:'tah tak nampak plakk...' thenn aku pong diamm...

pastuuu balik dari SO aku tanye pulak dengan ibu .. sebab mak aku nie memang suke pakai kasut anak-anak beliau.. 'ibuu.. nampak kasut adikk tak?' ibu 'kasut yang mane?' aku'kasut yang angah belikan' ibu'xtaw pulak ibuu..tak perasann pulok' then aku senyap.. pastu aku cari satu rumahh tetap tak jumpe.. aku dah agak mesty kene curi niy... then ayah aku cakap gaknyee kene curi kot dik.. sebab sah cari kan..? tu lahh lenkali letak elok-elok kat dalam almari ke,sembunyikan ke, thenn aku pun tros masuk bilik bawak hatyy yang lara... huaaaaaaaaaaa!!!!!oke bye :)

yang sedey lagyy kecewaa :(
NUR HAZIRAH BINTI SUBARI
a.k.a Hazirah Kechik/Subari


Older Post | Newer Posts