badd dayy :'(
Monday, 4 July 2011, 0 speaks

nak tahuu tak kenapa aku rase hariniee hari yang malang? sebubb yang pertama cegu aku mara aku sebab bace novel, logik tak?macam tak kann?hmm..dy cakap aku tak nak street A ke?sempat plak bace buku citee...katenyee...*ceguu salah ke nak bace novel?tak salahh kan? lagi punn bukan selalu aye bace novell...tadi novel kedua okk tahunn niee ceguu..sye bukan nak kuang ajo dengan cegu dlm blog nie...saje tuliss maa.. second plakk...mase nak beli makanan tadi tetibe aku berubah menjadi seorang yang kelamkabutt...aku punn tataw lhaa kenape.. dah laparr sngat kott..haha.. boleh mangkuk isi mee kari tuu tumpahh? perhh naseb baikk tak kene bajuu kalau tak maluu wehh..dah dah.. aku malas nak cite lg...segan aku kalau dipikirkan balikk.. HAHA btw.. aku rennduu kauu incikk gemokk.. 

Older Post | Newer Posts