Welcome June :)
Saturday 2 June 2012, 0 speaks


Hey Assalammualaikum ...

Alhamdulillah sekarang sedar tak sedar dah masuk bulan June dahh .. Hoho so lagi dua bulan nak pose right ? sape yang lom ganti puase tu pahem-pahem saje lahh .. bile lagiii .. hihi ..

Ya Allah .. syukur alhamdulillah tahun nie aku mulekan bulan June dengan beberapa berita gembira... hehe ..korang nak tahu tak berita ape ? ade 3 berita gembira .... first .. Ibu and Ayah aku telah berangkat mengerjakan ibadat umrah pada 01/06 haritu .. and aku bertekad untuk berubah ... seriously aku memang maksudkannye...

Secondly .... aku dapat tawaran polteknik !! haha inilah yang paling aku tunggu-tunggu .. dapat jugak akhirnye... syukur alhamdulillah... aku mintak corse Kejuruteraan Elektrik je ... maklumlah bukan pandai mane pon ... Tapi dalam hati aku stilll berharap dengan Rayuan IPTA .. yela yang dulu takdapat.. kene wat rayuan .. Hope dapat lah kenn. doakan okay ?

Thirdly... Same je cite dengan poli ... k after dapat tahu yang aku dapat poli .. belum cukup gembireee.. sebab aku tataw ditempatkann dimana... butt pada 02/06 pukul 01.00 aku online then tengok dapat mane.. yela yang aku amik tu semua jauhh ... of corse la target aku taknak belah utare.. paling jauh KL pon okay peee.. haha , keputusannye ... Taraaaaaaaaaaaaaa ! aku dapat Politeknik Merlimau Melaka. seeeeeee ? mulut aku masin.. Alhamdulillah ... tak jauh punn dari BP , kihkih

Dalam gembire .. ade sedey dia bhaii....
Aku kene tinggalkan Raziq ? huhhh ? kontroversi nie .... heyy rileks sayang ... bukan tinggalkan untuk selamanye okay .. berpisah sementare sebab aku pegi jauh .. tu jeeeee... dia aku punye k , sepanjang aku takde t . sape gatal-gatal menggedik dengan dia . siap kau betina ! haha . ini amaran k , yelah kan taim aku ade punn dah berani .. apelagi law aku takde .. Kate org tue 'Green Light' kann..

And Dear MyRaziq.........
Awak ... sepanjang irang tade t , jage diri bebaik key ... jage makan minum keyyy .. Orang nak bile kite jumpe balik body awak maintain... makin gemok tape.. jangan makin kering .... And sayang .... orang pegi Melaka, bukan sebab orang tak sayang awak key .. Aku sayang Doooo ! syg kau gile-gile ! haha ,  Org cume nak kejar cite-cite je ... And i promise you... Owg takkan cari laki lain ... Owg nak awk je key .. and awk plak jgn nak mgedik keyy .. sayang aku je..  kau syg org lain selain family kau and aku .. siap kau gemok !

dah aku rase tuu je kbyeee

Older Post | Newer Posts