Boyfriend //
Saturday 4 February 2012, 0 speaks


Hey Hallo pepps , Boyfriend ? Haaa . Korang jangan lah gatal sangat tanye dekat aku why aku takde boyfee ,  k sebenarnye aku nak buat pengakuan nie . Aku masih menantikan seseorang . sampai orang tu terbuka hatinyee . ecece , but seriously , i'm really mean it okay . Aku akan tunggu dia okay , if laa one day aku dah tak mampu tunggu dia . kalau aku cari lain pun , aku taknak boyfee aku tu jenis yang HOT , sebab orang hot nie menjadi perhatian para gadis . dan saye jenis kuat cemburu yee anak-anak , so sorry . and lagi satu saye kalau cari boyfee nak yang boleh kekal lame , setakat seminggu dua ? kauu boleh blah , hehe . and yang paling penting , taat suruhan agama , and dia melarang aku dari buat benda yang tak sepatutnye . Got it ? Okay goodddd . hehe 

p/s;You , orang yang i tunggu you sampai sekarang nie . I nak cakap . buat mase nie i boleh tunggu you , 2,3 tahun akan datang , who know ? rite ? you pun tak taw hati i dah macam mane kan ? so kalau lah 2,3 tahun nnty baru you nak getback but for the same time i dah ade yang berkenan dihati , sorry sayangg , you hadir terlalu lambat , i'm sorry okay . I just bgtaw you awal2 nie . Hopefully i still tunggu you okay . muahh

Older Post | Newer Posts