Luah , luah , luah !!
Thursday 22 December 2011, 0 speaks

Assalammualaikum !
okay secare pantas , dan seawal paginye aku bangun just
nak update status pasal sumtin nie ... 
Okay korang ready ? duduk elok2. supaye 
selesa taim bace status aku nie okay ?

Start . Korang tahu tak ,semalam aku keluar dengan
membe aku . Afiqah Hani . dia perempuan rite ?
Okay , then .Tengan jenjalan gitu aku TERnampak
member kepada capital R . R tu sape ? 
korang akan tahu kalau korang ikuti entry aku yang lepas2.

Then . Aku tataw lah aku nampak dia or mybe org lain 
tapi for sure aku rase lah , that boy ade taim 29/10/11 dekat bp mall
haritu . Ade ape dengan 29/10 ?? bace balik k entry lepas .
That time aku macam terpikir , eyh kalau betol dia membe si R
mybe dia nampak aku , BUTTT why aa dia 
tak report dekat R aku keluar dengan perempuan ?

Itu suah menjadi tande tanye buat aku .
Tengah jejelan . Aku terpikir nak update status
dekat fesbuk yang menyatakan perasaan marah aku .
Kenapa aku marah ? Sebab terlintas dipikiran aku ,
mase aku kapel dengan R nie , R penah cite dekat aku
dulu taim aku curang dengan dia , mmbe dia semua tahu .
semua cite dengan dia . Semua nampak ape aku buat .
Maksud aku kalau aku keluar pon diaorg boleh tahu .

Lepas tu , aku balik rumah . Seperti yang dirancang .
Aku mengupdate status yag aku dah pikir dari bpmall tadi .
Thennn . Malam tu . Pada pukul 2 lebey .
Capital R nie telepon aku , dia tye lahh kat aku sapekah gerangan yang aku
maksudkan di fesbuk tu . Dah dia tye . Aku cite lah kenn
Then dia marah aku . Marah habis lahh kenn

Aku pun tak tahan. Aku terus OFF henpon . easy rite ? wakakaka
Pada pagi ni . aku on henpon ade mesej dari dia . Marah2 gitu
Dia cakap lah dia rse dia dah berlembut and bla bla bla
SSSTTTTOOOPPPPP !!!
Haloo Cik Abang , meh aku cakap sikit meyh.
Kau ingat tak ape yang kau cakap deka aku pada 21/12 ritu ?
tak ingat ? meyh aku igat kan ?
mase tu kau tepon aku rite ? then kau cakap ,
ayat yang same erti dengan "kau malas nak kapel2 nie"
riiiteeeeeee ?

So yang semalam kau anta mesej cakap macamtu apehell ?
ape motip kau ? weyhh cukup2 lah bagi harapan dekat aku
dengan ayat2 manis kau tu . Dari haritu bhaii kau buat aku camnie .
If kau memang tak boleh nak bagi yang sebetulnye .
Nasihat aku , JANGAN BAGI ORG HARAPAN PALSU
kau paham ken ? perlu

Older Post | Newer Posts