SEGMEN FOLLOWER 1111 BLOG MIMI
Thursday 13 October 2011, 1 speaks

Assalammualaikummmm...
jyeahhh.. paham tak entry aku nieee ??
huhu... tak paham ? meh terangkan mehhh...
aku join segmen  niee dekat belog INI
bende niee punn aku tahu dari kawan blogger aku yang kiut seorang INI
dia tag aku.. then aku punn masuk sekali.. hehik..
enggak papa kan?
nahh niee banner belog yang anjurkannye...


korang nak join ?
senang jewww...

#first 
buat entry bertajuk SEGMEN FOLLOWER 1111 BLOG MIMI
#second
copy banner yang kat atas tuuu
#third
tag kengkawan korang dan pastikan mereka tahu
#forth
dun forget link belog aku ini yeahhh
(act aku pun tak bape paham yg ini)

hadiah?ade hadiah meyy... dia bagi random tok yang
join segmen niee...
antara hadiahnye ialahhh

-danboard
-topup rm10
-earphone domo
-shawl wane wani

ooo myyy gucci... saye suke earphone ituu.. hehikk...
nahh nie org yang aku tag ...

tagtagtag :-

hanie eda

iez yan

bab simpsons

Older Post | Newer Posts