impiannnnn
Tuesday 4 October 2011, 0 speaks

Assalammualaikumm readerssss.....
nak cerite sikit tentang impian aku... korang nak taw ape?
jum bace jum-jum... :D

#first
bile aku dah kerje.....and ade duit... aku nak bagi kat ibu akuu...
tiap-tiap bulann aku bagi ibu duit... ibu tak payahhh mintak-mintak...
berape ponn ibu mintak insyaallah aku tunaikan....
kalau duit yang tiap-tiap bulan tu tak cukupp... aku blh kasi lagi..
pastuuu... aku nak belikann mak aku handpone yang canggih....
yelaaa.. kesian kat mak aku... pakai handphone yang dari ayah dulu.....
pastuuu kannn.. aku nak belikan mak aku jam yang mahallll.....
ulang tahun perkahwinan mak aku and ayah aku ,akan aku hadiahkan mereka jam "couple"...
then bawak dyowg pg umrah/haji sesame...and bawak makan anginn
insyaallahhhh....

#second
kalau aku ade duit nanty... aku nak beli dslr sendiri....
gune duit sendirii.... xmen ahhh gune duit parentts.. baru bangge weyhh
nak tayang kat org*nada saiko sedikitt yewww*....
pastuu aku nak beli handpon idaman kalbuku......
ape dy? sony ericsson xperia play....
last aku survey kat market hargenye masihh sekitar 2000 gituu
gaknyeee skg dah murahh kott....

insyaallahh kalau ade useha dapat lahh aku semue niee ye tak?
tapi yang paling penting... yang first akan aku utamakannn..
dahh tu jewkkk....kboiiiiiii

Older Post | Newer Posts