18/09/2011
Saturday 17 September 2011, 0 speaks

Assalammualaikummm
andd jyeeaahh  ! heyy peppssssss...
hoho harinie sebenarnye aku tade cite pung nak update.. gehee
haaa.. ade-2 jap eaaa..
oke kite setatt.. ^^
tadi pagi aku bangun awal wooo..
haha... dalam kol 9 gitu...*awal kea?*
kire awal lhaa kann taim cuti-2 bangun camgini.. :D
geheee.. tahu ape sebab aku bangun awal? haaaa
sebab nak kua dengan along aku pegi beli tiket bus lorhh
dia nak balik JB hariniee..hmmmm
lepass ikot dea pegi beli tiket..kiteowg apelagi..
lepakinggg lahh dekat BPMALL
hehuhi..kat situ pulak taim tuu 
ade orangg bagi pokok kaktus freee...
kene tande tangan dulu tapi..
aku pun beria pegi tanda tangan..then dapatlahh pokok kaktus free
yelahh bende freee.. sape taknak bende free woihh..
pastu kiteowg beli cll blog and papa rotyy..
duduk-2.. tak lame balikk..
dah tu jek
kboiiiiii
geheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :3

Older Post | Newer Posts