selamat hari rayaaa!!!
Saturday, 27 August 2011, 0 speaks

Assalamualaikum readers....
memandang kan esuk hari last kite berpuase aku nak ucapkan 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN
masih tak terlambat kan korang? hehe.. pedulik ape aku.. belum raye lagi ouhh...
haaa.. tok budak-2 sekolah aku...aku ade pesanan nak cakap :)
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA TRIAL :p
sedeyyh tak dengo ucapan aku? kahkah...
btw kowang raye,raye jugak..
naik cuti kite trial weyh ! apelah malanggg.. kihkih...xdpt kumpul wit banyak tahun niee
oke lah.. kepada korang yang otw balik kampung halaman masing-2 aku doakan
semoga korang sekeluarga selamat sampai ke destinasi yang dituju..
AMIN !
eh copp!dikempatan ini aku nak mintak maaf andai ade terlanjur  kate,
terlebih bicara. termengumpat ke..dan segala ter aku mintak maaf sangat-2..
kire o-o lahh yewww? hehe..

oke lahh kawann.. hati-2 dijalan raye taim-2 raye nie yeww !
HAIIILAAPPPCUU <3

HAZIRAH KECHIK/SUBARI

Older Post | Newer Posts